به گزارش سایت دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ، دیدار معاون حقوقی رئیس جمهور با رئیس کل دیوان محاسبات کشور - دیدار معاون حقوقی با رئیس کل دیوان محاسبات کشور


خانم دکتر الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور با حضور در دیوان محاسبات کشور با آقای رحیمی رئیس کل دیوان محاسبات دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل، در این دیدار طرفین بر تداوم دیدارها و ملاقات ها به منظور هم اندیشی و آگاهی از اقدامات و فعالیت های دیوان محاسبات کشور و معاونت حقوقی ریاست جمهوری تاکید کردند. 


در این دیدار آقای رحیمی اهم اقدامات دیوان محاسبات کشور و انتظارات این دیوان از معاونت حقوقی ریاست جمهوری به عنوان مرجع پاسخ به استعلام های حقوقی و قانونی دستگاه های اجرایی را بیان کرد. وی نزدیک کردن دیدگاه های دیوان و معاونت حقوقی و همچنین مشورت طرفین با یکدیگر قبل از اعلام نظر معاونت به دستگاه های اجرایی را خواستار شد. ...


رئیس کل دیوان محاسبات ضمن تاکید بر نقش و جایگاه واحدهای حقوقی دستگاه های اجرایی در حفظ حقوق بیت المال خواستار توجه ویژه مسئولین دولتی به این موضوع شد.
خانم امین زاده نیز ضمن تشکر از اقدامات مثبت دیوان محاسبات کشور در صیانت از بیت المال به تشریح اقدامات و فعالیت های معاونت حقوقی در خصوص رفع اختلافات حقوقی دستگاه های اجرایی و پاسخ به استعلام های حقوقی دستگاه های اجرایی و واحدهای تابعه در موارد تعارض و ابهام پرداخت.
وی گفت: در سفرهای استانی که تحت عنوان روز حقوقی صورت می گیرد معاونت حقوقی ریاست جمهوری به رفع مشکلات حقوقی استانها مبادرت می ورزد که در این جلسات مدیران کل دیوان محاسبات استانها نیز حضور دارند و ضروری است که از همکاری و همفکری آنان تقدیر و تشکر گردد.
شایان ذکر است در این جلسه آقای شجاعی دادستان و آقای تیموری معاونت حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور نیز حضور داشتند.


دانلود نمونه سوالات دروس تخصصی آزمون استخدامی دیوان محاسبات 94

دانلود نمونه سوالات دروس عمومی آزمون استخدامی دیوان محاسبات 94

  دانلود دفترچه سوالات دوره گذشته آزمون دیوان محاسبات  کشور