اطلاعیه شماره ۳ برگزاری آزمون تعیین صلاحیت حسابرسان مورد تایید دیوان محاسبات کشور


۱۳۹۳/۱۲/۰۴
نظر به اجرای تصمیمات متخذه جلسه هیأت تشخیص صلاحیت حسابرسان موضوع ماده (۸) مورخ ۳/۱۲/۱۳۹۳ در خصوص اعلام اسامی افراد واجد شرایط صدور کارت آزمون و افراد فاقد شرایط لازم ، محل و ساعت برگزاری آزمون که قبل از این در سایت دیوان محاسبات کشور اطلاع رسانی گردیده ، مقرر گردید موارد ذیل از طریق سایت دیوان محاسبات کشور به اطلاع داوطلبان رسانده شود.
برای دریافت "فایل پیوست" اینجا کلیک نمایید
۱) اسامی و مشخصات افرادیکه کارت ورود به جلسه آزمون برای ایشان صادر شده است.(در قالب فایل پیوست)
۲) اسامی و مشخصات افرادیکه بدلیل نقص مدارک ارائه شده یا عدم احراز شرایط و ضوابط مقرر در آگهی آزمون ، کارت ورود به جلسه برای ایشان صادر نشده است .(در قالب فایل پیوست)


دانلود رایگان نمونه سوالات دروس تخصصی آزمون استخدامی دیوان محاسبات 94

دانلود رایگان نمونه سوالات دروس عمومی آزمون استخدامی دیوان محاسبات 94

  دانلود رایگان دفترچه سوالات دوره گذشته آزمون دیوان محاسبات  کشور


۳) مکان آزمون ساختمان مرکزی دیوان محاسبات کشور به آدرس تهران - میدان ونک – انتهای خیابان برزیل شرقی می باشد.
۴) زمان برگزاری آزمون در روز جمعه مورخ ۸/۱۲/۹۳ از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۲ اعلام می گردد . شایان ذکر است ۱۵ دقیقه قبل از ساعت برگزاری آزمون دربهای ورودی بسته خواهد شد ....
۵)کارت شرکت در آزمون در روز پنج شنبه مورخ ۷/۱۲/۹۳ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ و همچنین یک ساعت قبل از برگزاری آزمون در روز جمعه مورخ ۸/۱۲/۹۳ در ستاد مرکزی دیوان محاسبات کشور به آدرس فوق توزیع می گردد .
۶) افرادیکه برای آنها بدلیل عدم احراز شریط و ضوابط مقرر و یا نقص مدارک کارت شرکت در آزمون صادر نگردیده حداکثر تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۶/۱۲/۹۳ اعتراض خود را از طریق شماره نمابر ۸۸۸۸۵۱۴۵ و ۸۸۸۸۵۲۳۹ به دبیرخانه هیأت تشخیص صلاحیت حسابرسان ارسال و یا از همان طریق نسبت به ارائه مدارک لازم اقدام نمایند .
۷) به داوطلبان توصیه می گردد از آوردن هرگونه گوشی تلفن همراه ، کتاب ، جزوه ، کیف و سایر لوازم غیر ضرور خودداری نمایند . صرفاً به همراه داشتن ماشین حساب معمولی مجاز می باشد .