سایت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور,اخبار استخدامی دیوان,سوالات دیوان,سوالات جدید,اخبار دیوان محاسبات کشور.


دفتر مقام معظم رهبری از اقدامات دیوان محاسبات کشور در راستای یادآوری فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید و مصرف کالاهای داخلی تقدیر و تشکر کرد. 


به گزارش روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، آقای رحیمی رئیس کل دیوان محاسبات کشور طی نامه ای به وزارتخانه ها و معاونین رئیس جمهور بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید و مصرف کالاهای داخلی در جامعه و دستگاه های دولتی را متذکر شد و از همه خواست در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و اعمال نظارت موثر بر حسن اجرای اوامرگام بردارند.


تقدیر و تشکر دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از دیوان محاسبات کشور



دانلود رایگان نمونه سوالات تخصصی آزمون دیوان محاسبات 94

  دانلود رایگان دفترچه سوالات دوره گذشته آزمون دیوان محاسبات  کشور
دانلود رایگان نمونه سوالات  عمومی آزمون دیوان محاسبات 94


در این نامه آمده است: همانگونه که مستحضرید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با جمعی از کارگران سراسر کشور در تاریخ ۹/۲/۱۳۹۴ در فرازهای مهمی از رهنمودهای خود فرمودند: «در دولت مطرح کنید، اصرار کنید، پافشاری کنید که اشیایی که جزو مصارف دولتی است مطلقا از خارج نیاید....» و در بخش دیگری از فرمایشات ایشان آمده است: «دستگاه های دولتی می توانند با نظارت هدایت کنند، کاری کنند که مسئله واردات به تولید داخلی لطمه نزند.»
دیوان محاسبات کشور به استناد این فرمایشات و در جهت صیانت از بیت المال و با هدف پیشگیری از تخلفات احتمالی، طی نامه ای از وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی خواست تا اقدامات لازم را برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری به کار گیرند.
به دنبال ارسال نامه دیوان محاسبات کشور، آقای گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری از این اقدام مسئولانه دیوان محاسبات کشور تقدیر و تشکر نمود.