به گزارش سایت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور و دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور به نقل از سایت دیوان رئیس کل دیوان محاسبات کشور به استان مازندران سفر کرد
۱۳۹۴/۰۴/۰۳
آقای امین حسین رحیمی رئیس کل دیوان محاسبات کشور ضمن سفر به استان مازندران، همدلی و همراهی حول محور رهبری را یکی از شروط اصلی زیر ساخت های اقتصاد و معیشت مردم دانست.....

به گزارش اداره کل روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، آقای رحیمی در جلسه شورای اداری استان طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: عناوینی که مقام معظم رهبری برای هر سال انتخاب می کنند ویژه همان سال نیست بلکه باید سر لوحه برنامه ریزی و کار های ما باشد. ایشان تاکید کرد که آزاد سازی خرمشر با مدیریت جهادی و همدلی و همزبانی ملت ایران و فرماندهان صورت پذیرفت.


دانلود رایگان نمونه سوالات  عمومی آزمون دیوان محاسبات 94

دانلود رایگان نمونه سوالات تخصصی آزمون دیوان محاسبات 94

  دانلود رایگان دفترچه سوالات دوره گذشته آزمون دیوان محاسبات  کشور




رئیس کل دیوان محاسبات کشور با اشاره به اینکه ما هنوز خرمشهر های زیادی برای آزاد سازی داریم افزود: در یک دهه اخیر به زیر ساخت های اقتصادی کشور بی توجهی شده است. هنوز کارآمدی نظام مالی با حداقل معیشت مردم فاصله زیادی دارد و در مصرف بودجه کلان کشور و توسعه ای که در کشور می بینیم تناسب وجود ندارد.
 
آقای رحیمی با بیان اینکه اصلاح زیر ساخت های اقتصاد و معیشت مردم مستلزم سه شرط عزم و اراده جدی و جهادی مسوولین، همدلی و همراهی حول محور رهبری و فهم و درک مسوولین از توسعه است تاکید کرد: امروزه سیاست دیوان محاسبات سیاست پیشگیرانه است تا اولاً بیت المال تضییع نشود و ثانیاً مدیر دستگاه اجرایی گرفتار نشود و ثالثاً دیوان محاسبات بتواند سهم موثری در توسعه کشور داشته باشد.

دانلود رایگان نمونه سوالات  عمومی آزمون دیوان محاسبات 94

دانلود رایگان نمونه سوالات تخصصی آزمون دیوان محاسبات 94

  دانلود رایگان دفترچه سوالات دوره گذشته آزمون دیوان محاسبات  کشور

آقای رحیمی در پایان سخنان خود گفت: امروزه تخلفات و بی انضباطی های مالی فقط به مدیران کل و ذیحسابی بر نمی گردد بلکه کارشناسان و تمامی کارکنانی که در فرآیند مالی دخالت دارند باید پاسخگو باشند.
در ادامه این سفر آقای رحیمی با حضور در جمع همکاران اداره کل دیوان محاسبات استان مازندران از نزدیک با فرایند کار و برخی مشکلات اداری و فنی همکاران این استان آشنا و دستورات لازم را صادر نمود.
شایان ذکر است در این سفر آقای تیموری معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه، رئیس کل دیوان محاسبات کشور را همراهی نمود.