سایت دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور به همراه جواب ::  در حاشیه نشست تخصصی مجمع بین المللی اقتصاد سنت پترزبورگ،‌ آقای امین حسین رحیمی رئیس کل دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران و خانم تاتیانا گولیکوآ رئیس دیوان محاسبات فدراسیون روسیه ملاقات نمودند.
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل دیوان محاسبات کشور، در این دیدار دو جانبه خانم گلیکوآ رئیس دیوان محاسبات روسیه به تشریح اهداف مجمع بین المللی اقتصاد روسیه که نوزدهمین جلسه آن در سال جاری برگزار می شود پرداخت و گفت : به ابتکار این دیوان نشست تخصصی حسابرسی عملکرد با هدف هدایت بودجه به سمت مدیریت بهتر منابع مالی کشور امسال برگزار خواهد شد.

منابع سوالات دروس عمومی آزمون دیوان محاسبات 94

منابع سوالات دروس تخصصی آزمون دیوان محاسبات 94

منابع سوالات دوره گذشته آزمون دیوان محاسبات  کشور


می ,دیوان محاسبات دروس عمومی, نمونه سوالات آزمون استخدامی ,دیوان محاسبات دروس عمومی, دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی  ,دیوان محاسبات دروس عمومی, دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی  ,دیوان محاسبات دروس عمومی,نمونه سوالات آزمون استخدامی  ,دیوان محاسبات دروس عمومی با جواب , نمونه سوالات آزمون استخدامی

وی در خصوص همکاری های دو کشور ایران و روسیه گفت: تعاملات و همکاری های دو کشور در حال توسعه است و همکاری های دولتی و بخش خصوصی در زمینه تجارت رضایت بخش می باشد.
وی ضمن اشاره به سفر آقای تاج گردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به مسکو، گفت: وظیفه دیوان حفاظت از منابع عمومی و هدایت بودجه کشور در مسیر صحیح می باشد.


منابع سوالات دروس عمومی آزمون دیوان محاسبات 94

منابع سوالات دروس تخصصی آزمون دیوان محاسبات 94

منابع سوالات دوره گذشته آزمون دیوان محاسبات  کشور


خانم گولیکوآ ضمن ستودن نظام قضایی حسابرسی در ایران گفت که کشورش فاقد چنین سیستمی است و وظیفه دوگانه دیوان محاسبات ایران (حسابرسی و تعقیب قضایی) ارزشمند است. وی در خصوص تجدید تفاهم نامه همکاری تاکید کرد که با انجام این کار روابط دو دیوان وارد مرحله تازه ای شود.
آقای رحیمی رئیس کل دیوان محاسبات کشور نیز ضمن تشکر از برنامه ریزی خوب و مهمان نوازی طرف روسی از ابتکار دیوان محاسبات روسیه برای برگزاری نشست تخصصی حسابرسی دولتی در کنار مباحث اقتصادی مجمع تقدیر و قدردانی نمود.
 
وی با اشاره به سفر آقای تاج گردون به مسکو، سفر هیات اعزامی از دیوان را مکمل سفر مذکور و زمینه ای برای توسعه همکاری های دو دیوان و دو کشور دانست.
آقای رحیمی ضمن اشاره به تجربه بیش از ۱۰۰ سال ایران در حسابرسی دولتی از جمله اقدامات پیشگیرانه، حسابرسی عملکرد، حسابرسی نفت، گاز، بانکها، بیمه و تعامل با دستگاه های اجرایی و تجربه منحصر به فرد ایران در نظام قضایی حسابرسی تاکید کرد که طرفین می توانند از تجربیات یکدیگر برای توسعه حسابرسی دولتی که هدف آن بهبود زندگی مردم است استفاده نمایند.


  ,دیوان محاسبات دروس عمومی با پاسخ ,نمونه سوالات آزمون استخدامی   ,دیوان محاسبات دروس عمومی با پاسخنامه ,نمونه سوالات آزمون استخدامی  ,دیوان محاسبات دروس عمومی بهمراه پاسخنامه, نمونه سوالات آزمون استخدامی  ,دیوان محاسبات دروس عمومی


منابع سوالات دروس عمومی آزمون دیوان محاسبات 94

منابع سوالات دروس تخصصی آزمون دیوان محاسبات 94

منابع سوالات دوره گذشته آزمون دیوان محاسبات  کشور

آقای رحیمی ضمن ابراز خرسندی از توافق دو کشور برای تجدید تفاهم نامه همکاری های آموزشی و فنی گفت که این اقدام منجر به توسعه همکاری های دو جانبه دو دیوان خواهد شد. آقای رحیمی پیشنهاد کرد برای اجرای تفاهم نامه مذکور یک طرح اجرایی نوشته شود و ادارات روابط بین الملل در دو دیوان مسئولیت هماهنگی و گزارش دهی را در این خصوص بر عهده داشته باشند.
آقای رحیمی در پایان سخنان خود از رئیس دیوان محاسبات روسیه دعوت نمود تا به ایران سفر نماید و خانم گولیکوآ گفت که ایران و روسیه در خصوص اجرای تفاهم نامه نظر مشترکی دارند. وی از دعوت آقای رحیمی برای سفر به تهران تشکر و قدردانی نمود.