آخرین اخبار و نمونه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سال 94 ,اخار سازمان دیوان,دانلود منابع ,دیوان محاسبات ایران و روسیه یادداشت تفاهم همکاری امضاء کردند.


 در حاشیه نشست سالانه مجمع بین المللی اقتصاد سنت پترزبورگ دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران و اتاق حساب های فدراسیون روسیه در محل کتابخانه ملی بوریس یلسین در شهر سنت پترزبورگ یادداشت تفاهم همکاری امضاء کردند.
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، در این یادداشت تفاهم که با شکوه خاصی به امضاء روسای دو دیوان رسید، خانم تاتیاناگولیکوآ رئیس دیوان محاسبات روسیه طی سخنانی برگزاری مجمع بین المللی اقتصاد سنت پترزبورگ را فرصت خوبی برای تجدید تفاهم نامه همکاری دو دیوان در سال ۲۰۰۵ میلادی دانست. وی ضمن استقبال از توسعه همکاری های دو جانبه در حوزه حسابرسی دولتی بین دو دیوان اظهار امیدواری کرد که از طریق تجدید این تفاهم نامه بتوان نسبت به اجرای این توافق اقدام نمود.


آقای امین حسین رحیمی رئیس کل دیوان محاسبات کشور نیز طی سخنانی ایران و روسیه را دو کشور مهم و تاثیرگذار در منطقه دانست و افزود: مفاد این توافق بر همکاری های فنی و آموزشی بین دو دیوان تاکید دارد و از طریق این یاداشت تفاهم می توان به تبادل اطلاعات و تجربیات در حوزه حسابرسی دولتی پرداخت و در همین رابطه حسابرسی عملکرد و محیط زیست خزر در دستور کار قرار خواهد گرفت.


نمونه سوالات دروس عمومی آزمون دیوان محاسبات 94

نمونه سوالات دروس تخصصی آزمون دیوان محاسبات 94

دفترچه سوالات دوره گذشته آزمون دیوان محاسبات  کشور


آقای رحیمی ضمن اعلام آمادگی ایران برای در اختیار قرار دادن بیش از ۱۰۰ سال تجربه دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران به طرف روسی، اظهار امیدواری کرد که توسعه حسابرسی دولتی در چارچوب این تفاهم نامه در دو دیوان بتواند به بهبود زندگی و رفاه مردم دو کشور بینجامد.


شایان ذکر است مفاد این تفاهم نامه بر همکاری های فنی و آموزشی بین دو دیوان، انجام پروژه های تحقیقاتی و مطالعاتی و انجام حسابرسی های مشترک در زمینه های مختلف تاکید دارد.