دانلود رایگان دروس,دانلود نمونه سوالات دیوان محسابات 94,دانلود رایگان, به دعوت خانم تاتیانا گولیکوآ رئیس دیوان محاسبات فدراسیون روسیه،‌ آقای رحیمی رئیس کل دیوان محاسبات کشور در راس هیاتی به روسیه سفر و در نشست عمومی مجمع بین المللی اقتصاد سنت پترزبورگ و نشست تخصصی این مجمع شرکت کرد.
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، آقای رحیمی در سفر به کشور روسیه که از تاریخ ۲۸ الی ۳۰ خرداد ماه ۱۳۹۴ صورت گرفت، ‌در نشست عمومی مجمع بین المللی اقتصاد سنت پترزبورگ که با حضور آقای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در روز جمعه ۲۹ خرداد ماه برگزار گردید، شرکت نمود.

خصصی رشته شغلی حسابرس , نمونه سوالات استخدامی ,دیوان محاسبات تخصصی رشته شغلی حسابرس , نمونه سوالات آزمون استخدامی ,دیوان محاسبات تخصصی رشته شغلی حسابرس , دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی  ,دیوان محاسبات تخصصی رشته شغلی حسابرس , دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی  ,دیوان محاسبات تخصصی رشته شغلی حسابرس ,نمونه سوالات آزمون استخدامی  ,دیوان محاسبات تخصصی رشته شغلی حسابرس با جواب , نمونه سوالات آزمون استخدامی  ,دیوان محاسبات تخصصی رشته شغلی حسابرس


نمونه سوالات دروس عمومی آزمون دیوان محاسبات 94

نمونه سوالات دروس تخصصی آزمون دیوان محاسبات 94

دفترچه سوالات دوره گذشته آزمون دیوان محاسبات  کشور


در این نشست آقای پوتین با اشاره به مسائل مهم سیاسی در جهان از جمله مسئله هسته ای ایران و توافق احتمالی با غرب، در خصوص موضوعات اقتصادی مبتلابه جامعه بین الملل اظهارنظر کرد.


رئیس جمهور روسیه ضمن استقبال از توسعه همکاری های سیاسی و اقتصادی با غرب گفت: من مطمئن هستم که مشارکت اقتصادی و تجاری با کشورهای آمریکای لاتین و کشورهای بریکس پتانسیل بالایی دارد. وی افزود: همکاری های فعال با مراکز جدید رشد جهانی به این معنا نیست که ما قصد داریم مذاکره با شرکای غربی را با دقت کمتری دنبال کنیم. من مطمئن هستم که این همکاری ها ادامه خواهد یافت.


همچنین آقای رحیمی رئیس کل دیوان محاسبات کشور در نشست تخصصی که برای نخستین بار و به ابتکار دیوان محاسبات روسیه و با حضور روسای دیوان محاسبات برخی از کشورهای مهم جهان با موضوع «حسابرسی عملکرد مدیریت منابع مالی دولت با هدف ایجاد توسعه و در نظر گرفتن مقتضیات و چالش های جهانی» برگزار گردید شرکت نمود.
 
در این نشست تخصصی که روسای دیوان محاسبات کشورهای ایران، روسیه، قزاقستان، وزیر اقتصاد روسیه، رئیس اتاق بازرگانی روسیه و وزیر اسبق توسعه اقتصادی روسیه شرکت داشتند، آقای رحیمی رئیس کل دیوان محاسبات کشورمان طی سخنانی به تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران در زمینه مسایل اقتصاد جهانی و اقتصاد ایران و نقش موسسات عالی حسابرسی در بازتعریف فلسفه حسابرسی با هدف بهبود رفاه و زندگی مردم و توسعه اقتصادی و اجتماعی پرداخت.
آقای رحیمی در خصوص چالش های جهانی اقتصاد گفت: امروزه کشورهای جهان با چالش ها و مشکلات متعدد اقتصادی روبرو هستند که از جمله این چالش ها می توان به بحران های مالی، رکود، فشارهای فزاینده ناشی از جهانی شدن اقتصاد، توسعه نامتوازن، فقر، عدم اشتغال و رقابت های نابرابر اقتصادی در جهان اشاره کرد.


وی در خصوص جایگاه اقتصادی ایران در منطقه و موضوع تحریم ها گفت: جمهوری اسلامی ایران علیرغم فشارهای ناشی از تحریم های شدید و ظالمانه غرب و همچنین علیرغم کاهش شدید قیمت نفت توانسته است با تعامل مناسب و سازنده با جهان، اتکاء به توان و ظرفیت های داخلی و بهره گیری از منابع غنی کشور، بهره گیری از ظرفیت اقتصاد مقاومتی، تکیه بر اقتصاد دانش بنیان، کاهش وابستگی بودجه کشور به نفت، روآوردن به دولت الکترونیک، مبارزه با فساد مالی، مهار تورم و مدیریت بهینه منابع مالی کشور دستاورد های مهمی داشته باشد و در مقابله با چالش های بزرگ اقتصادی دنیای امروز سربلند بیرون آید. وی افزود: در راستای سیاست های فوق دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران نیز در زمان تصویب بودجه پیشنهاداتی را برای کاهش وابستگی بودجه کشور به نفت، اتکاء بر درآمد های مالیاتی، جلوگیری از هزینه های غیر ضروری و هدایت منابع مالی کشور به سمت سرمایه گذاری و اشتغال به مجلس شورای اسلامی ارائه نموده است.

نمونه سوالات دروس عمومی آزمون دیوان محاسبات 94

نمونه سوالات دروس تخصصی آزمون دیوان محاسبات 94

دفترچه سوالات دوره گذشته آزمون دیوان محاسبات  کشور


 
رئیس کل دیوان محاسبات کشور در خصوص بازتعریف فلسفه حسابرسی و تغییر نگاه از حسابرسی سنتی به حسابرسی های مدرن افزود: دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران توجه خود را از حسابرسی های سنتی به سمت حسابرسی های نوین از جمله حسابرسی عملکرد سوق داده است. چرا که حسابرسی های سنتی دیگر جوابگوی نیاز جامعه و سایر ذینفعان نمی باشد و صرفاً از طریق حسابرسی عملکرد می توان به هدف اصلی حسابرسی که افزایش رونق اقتصادی و بهبود وضعیت زندگی و رفاه مردم است دست یافت. لذا ضرورت دارد تا فلسفه حسابرسی با هدف رونق اقتصادی و توسعه اجتماعی کشورها که منجر به افزایش رفاه و زندگی مردم می گردد باز تعریف شود. وی افزود: دیوان محاسبات ایران با تغییر نگاه به حسابرسی دولتی توانسته است تا حدود زیادی از طریق ارائه مشاوره فنی و تخصصی به دستگاه های اجرایی و سیاست پیشگیری از تخلفات مالی، در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور نقش قابل توجهی ایفا نماید.


آقای رحیمی در پایان سخنان خود ضمن اشاره به سیاست پیشگیرانه دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران و تعامل موثر با دستگاه های مورد رسیدگی گفت که این دیوان علیرغم تعامل با سازمان های مورد رسیدگی برای بهبود مدیریت مالی کشور، با تخلفات مالی، سوء مدیریت و فساد مالی در سازمانهای دولتی برخورد قاطع کرده و متخلفات را از طریق دادسرای دیوان، هیات های مستشاری و محکمه تجدید نظر مجازات می نماید.
در نهایت شرکت کنندگان نشست تخصصی از پیشنهاد دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بازتعریف فلسفه حسابرسی و تغییر نگاه از حسابرسی سنتی به حسابرسی های مدرن و کمک به دولت ها برای مدیریت بهتر منابع مالی عمومی تقدیر شد. از این دیدگاه هدف حسابرسی دولتی بهبود زندگی و رفاه مردم و توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور بیان شده است.

نمونه سوالات دروس عمومی آزمون دیوان محاسبات 94

نمونه سوالات دروس تخصصی آزمون دیوان محاسبات 94

دفترچه سوالات دوره گذشته آزمون دیوان محاسبات  کشور

ایگان نمونه سوالات استخدام   ,دیوان محاسبات تخصصی رشته شغلی حسابرس ,نمونه سوالات استخدام    ,دیوان محاسبات تخصصی رشته شغلی حسابرس با جواب,نمونه سوالات استخدام   ,دیوان محاسبات تخصصی رشته شغلی حسابرس با پاسخ ,نمونه سوالات استخدام   ,دیوان محاسبات تخصصی رشته شغلی حسابرس با پاسخنامه ,نمونه سوالات استخدام   ,دیوان محاسبات تخصصی رشته شغلی حسابرس بهمراه پاسخنامه,نمونه سوال استخدامی  ,دیوان محاسبات تخصصی رشته شغلی حسابرس ,نمونه سوال استخدامی  ,دیوان محاسبات تخصصی رشته شغلی حسابرس , دانلود نمونه سوال استخدامی  ,دیوان محاسبات تخصصی رشته شغلی حسابرس , دانلود رایگان نمونه سوال استخدامی سازمان  ,دیوان محاسبات


گفتنی است در این سفر آقای عیسی جعفری مشاور عالی رئیس کل و آقای اسدی معاون اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل آقای رئیس کل را همراهی کردند.